fredag 9 december 2011

Det bruna pappret...


För ett tag sen nämnde jag att jag köpt två ark bruna papper men jag avslöjade ju inte då vad det skulle bli av dem. Nu är det dock dags att avslöjas, det är verkligen inte nåt spännande egentligen men det ska bli julkort! Och då i form av pepparkakor. Tänkte att det skulle vara lite enkelt att fixa till såna julkort och det var det oxå. Bara sax, pepparkaksformar och vit penna har behövts...inget lim eller dyl. Vissa år gör jag det alldeles för svårt för mig själv och insisterar på att göra egna kuvert till korten, vilket tar enormt mycket tid. Brukar även vissa år variera korten i all oändlighet och det tar ju också tid och idétankekraft. Men i år bestämde jag mig för att köra på ett och samma spår och endast variera formarna. Nöjd med mitt beslut där.

3 kommentarer:

Gujan sa...

Var i hela friden får du dina idéer ifrån? Hade jag haft hälften hade jag varit glad! Very nice! Kramisar fr ma

Lotta sa...

Haha. Jag vet inte men såna här kort har säkert gjorts av många förr! Men du e väl oxå pysslig! Kram

Anonym sa...

Det ser fint, har oxå haft den tanke. Men i år blir det vanliga kort.

/S