tisdag 6 december 2011

Mitt fula hus

Ja, då blev mitt hus ihopsatt idag men åh... det blev mig ett fult hus. Men va gör det? Det har ju sin charm det med. Kom på igår när degen va slut och alla delar till huset var färdiga att jag glömt de övre gavlarna på huset. Det blev helt enkelt ett ganska luftigt hus. Men men, det gör inte så mkt.



Försökte mig även på att dekorera huset med kristyr, blev väl inte heller den vackraste dekorationen jag skådat. Jag får väl kalla det nyskapande eller nåt. Hade inga godisar att dekorera med som de har i alla tidningar men det går ju ändå. Tänkte arrangera det lite snyggare nån dag och kanske pudra lite florsocker så det ser ännu snöigare ut.

Hahaaa... ja, vad ska man säga annat än att det blev ett fult hus?!


Passade även på när jag ändå hade en massa kristyr att dekorera lite av de vanliga pepparkakorna. Men har inte jättemycket tålamod för kristyr så det slutade med att jag bara sprutade på lite hux som flux. Det är inte så noga för mig med dekorationen faktiskt, de är ju goda som de är ändå. 




2 kommentarer:

Gujan sa...

Jag tycker verkligen inte att det är ett fult hus! Varför ska alla vara så puttinuttiga? Lite dekoration runt om, sen kan vilken tomte som helst bo där!! Bra gjort! Kramisar fr ma

Lotta sa...

Hehe...ja men visst! Allt behöver inte va snyggast i stan!