onsdag 23 november 2011

Länge sen sist

Nu har det inte blivit skrivit sedan i söndags men det har varken funnits tid eller ork, än mindre för pysslandet. Tyvärr får man väl ändå säga. För helst av allt skulle man ju egentligen särskilt nu vid den här årstiden bara vara hemma och pyssla, baka och pynta men desvärre är det ju inte möjligt.

Jag lovade i förra veckan eller när det var att jag skulle lägga upp bild på mina virkade rutor, så tänkte göra det idag. De har ju dock ökat i antal sen jag tog bilden. Är för närvarande uppe i hela 16 stycken. Men fortfarande är det en bra bit kvar. Jag ska försöka ligga i så jag kan bli färdig med min bebisfilt nån gång.

3 kommentarer:

Gujan sa...

Urtjusiga rutor! Har du mönster till dem? Kramisar fr ma

Lotta sa...

Tack mamma! Nu har jag väl ett mönster i huvudet efter alla rutorna men första gången började jag bara virka och kom på efter hand... e inte så bra på att följa mönster ändå.

Gujan sa...

Det är ju skitbra gjort!