torsdag 10 november 2011

Många projekt

Som jag nämnt tidigare så är jag rätt bra på att ha väldigt många projekt igång på samma gång. Och för den delen är det ju inte så att jag får många färdiga produkter utav det. Jag gillar när det går snabbt, har alltid gjort, och kan därför tröttna och komma på nåt nytt. Kommer ihåg när man hade syslöjd så ville jag gärna fullfölja en grej varje lektion. Så läraren tyckte ju att jag var väldigt produktiv. Men nu för tiden så är jag som sagt bra på att börja på nya projekt hela tiden. Men ska försöka färdigställa lite mer saker nu snart när det lugnar ner sig i skolan och så. Måste ju göra klart sakerna till mitt syskonbarn som snart anländer till världen.

Pågående projekt
 Så mina ofärdiga projekt är då alltså: en trekantssjal, två halsdukar (plus en till som jag kommer dra upp), strumpor (har gjort ena men den behöver ju en maka), grytlapp, virkad gubbe och virkad rutfilt (har gjort 4 rutor... det behövs några fler...)


Färdigställda projekt den senaste tiden. (bilden
vände sig på nåt konstigt sätt när jag la upp den)


Men de jag trots allt har gjort färdigt är ju ett par bebisstrumpor, grytlappar och tre virkade gubbar. Det är väl inte så dåligt ändå?



4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du lilla pyssliga Lotta! Du kan du! Ha en bra 111111-dag med tenta bl a! Kramisar Ma

Lotta sa...

Tack mamma! Haft en bra dag! Hoppas ni haft en bra 111111-dag oxå! Kram

Anonym sa...

Jag vill också ha en gubbe:)

Lotta sa...

Det kanske går att ordna men vem är det som vill ha en gubbe?